Profiel
Peter Leenhouts is ruim 20 jaar werkzaam als Customer Services Manager/Director.
Daarbij heeft hij ervaring opgebouwd in zowel consumenten als business to business markten. Branches:
Aandacht voor de operationele kant (‘Service Delivery’) enerzijds en de commerciële ontwikkeling en uitbouw van Customer Services anderzijds, zijn de twee typische kenmerken waaraan in wisselende omgevingen inhoud is gegeven.
Door de combinatie van ervaring als Service & Sales & Site/BU manager, sociaalcommunicatieve vaardigheden en de kennis van organisatiekunde en procesmanagement is Peter Leenhouts zeer geschikt om organisaties bij te staan in een periode van crisis of verandering.
In zo’n periode wilt u snel, maar wel zorgvuldig resultaten boeken. Een pragmatische benadering met oog voor de bestaande structuur en cultuur in een organisatie, is dan gewenst. Peter Leenhouts is een ‘veranderingsgezinde doener’ die juist in dergelijke situaties het verschil kan maken.
- Duurzame consumenten goederen
- Computer hardware
- (para) Medische apparatuur
Aandacht voor de operationele kant (‘Service Delivery’) enerzijds en de commerciële ontwikkeling en uitbouw van Customer Services anderzijds, zijn de twee typische kenmerken waaraan in wisselende omgevingen inhoud is gegeven.
Door de combinatie van ervaring als Service & Sales & Site/BU manager, sociaalcommunicatieve vaardigheden en de kennis van organisatiekunde en procesmanagement is Peter Leenhouts zeer geschikt om organisaties bij te staan in een periode van crisis of verandering.
In zo’n periode wilt u snel, maar wel zorgvuldig resultaten boeken. Een pragmatische benadering met oog voor de bestaande structuur en cultuur in een organisatie, is dan gewenst. Peter Leenhouts is een ‘veranderingsgezinde doener’ die juist in dergelijke situaties het verschil kan maken.